ویژگی یک چرخ گوشت مناسب
نوشته شده توسط : ahora

Best Meat Grinders 2020

باید  بدانید که اولین چرخ گوشت‌های دستی باعث تولید سوسیس شد. اما چرخ گوشت‌های برقی دارای مدل‌های فراوانی هستندکه انتخاب رابرای کاربران به شدت سخت کرده است.

دراین مبحث به نکات مثبت ومنفی انواع چرخ گوشت می‌پردازیم تا خریداران به راحتی بتوانندخریدچرخ گوشت موردنیازخودراانجام دهند.

اکثر چرخ گوشت‌های خانگی راازنظر وضعیت موتوروبدنه نسبت به یکدیگرمی‌توان به دودسته عمودی وافقی تقسیم بندی کرد.

ویژگی های خریدچرخ گوشت خانگی مناسب به شرح زیر می باشد
توان موتور

تعداد چرخ دنده

میزان صدا

تیغه های متعدد و مختلف

سبک بودن دستگاه

داشتن روکش محافظ

پایه ضد لغزش حین انجام کار

اهمیت خرید چرخ گوشت برای منزل

برای خرید انواع چرخ گوشت ها می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و برقی منزل مارکت مراجعه کنید تا با بهترین و با کیفیت ترین چرخ گوشت ها آشنا شوید در اینجا مطالبی مهم درباره اینکه چرا در خانه به یک چرخ گوشت احتیاج است را ارائه کردیم 

به خرید گوشت چرخ کرده از بازار اطمینان زیادی وجود ندارد امکان اضافه کردن ناخالصی یا جنس نا مرغوب وجود دارد.

از طرفی با چرخ کردن گوشت در خانه شما می توانید درصد چربی مورد نظر خودتان را کنترل کنید.

از مزایای دیگری که دارد این است که هر زمان که اراده کنید در خانه خود می توانید گوشت را چرخ کنید ، این خود مزیت بسیار زیادی محسوب می شود.

اگر گوشت را بخواهید از قصابی فروشی ها چرخ کرده خرید کنید ، نیاز ز هست که از خانه بیرون بروید و در ساعات مشخصی این کار را برای شما انجام می دهند . حال با داشتن یک دستگاه در خانه کار شما راحت تر خواهد شد.

به غیر از گوشت قطعا استفاده های دیگری هم دارد به عنوان مثال چرخ کردن پیاز یا نخود یا سایر مواد غذایی دیگر ، قطعا هیچ قصابی برای شما نخود چرخ نخواهد کرد !!!!! این ها همه دلایلی است که هر شخص به وجود یک چرخ گوشت در خانه نیاز دارد .

کارآیی موتور

امر بدیهی است که هر چرخ گوشت باید موتور با کارآیی بالایی داشته باشد . زیرا مدت زمان چرخ کردن گوشت کمتر خواهد شود و کار سریع تر پیش خواهد رفت.

فاکتور دیگر چرخ کردن در مدت کوتاه این است که دستگاه استهلاک کمتری پیدا خواهد کرد چرا که مدت زمان کمتری روشن بوده است.

اگر در ابتدای خرید پول بیشتری به خاطر یک موتور قوی بپردازید قطعا با ارزش خواهد بود زیرا شما طول عمر وسیله خود را بیشتر کرده ایید . همچنین با افزایش بازدهی در اثر افزایش کارآیی موتور شما خروجی با کیفیت تری خواهید داشت .

همچنین وارد کردن گوشت در اکثر چرخ گوشت ها دستی است و شما باید با فشار آن را وارد کنید ، هر چه قدرت موتور بالاتر باشد ، نیاز نیست که زور زیادی وارد کنید .

خنک کنندگی موتور
هر دستگاهی که داراری موتور باشد ، بعد از گذشت مدت زمان زیادی از کار کردن آن داغ می کند و لازه که با خاموش کردن موتور از سوختن آن در اثر حرارت یاد جلو گیری کرد.

در چرخ گوشت های امروزی سنسور هایی رون دستگاه قرار داده شده که بعد از مدت زمان زیادی که دستگاه روشن است به صورت خودکار آن را خاموش می کند.

این روش به صورت اتوماتیک صورت می گیرد و از سوختن دستگاه جلوگیری می کند. امروزه انواع چرخ گوشت ها از این مکانیزم برخوردار هستند . هنگام خرید یک چرخ گوشت به این مشخصه حتما دقت داشته باشید .

شستی تغییر جهت موتور
تمامی چرخ گوشت های برقی توانایی حرکت چرخشی را دارند ، این قابلیت سبب جدا شدن راحت تر گوشت از تیغه ها خواهد شد . همچنین باعث می شود که گوشت ها ریز تر چرخ شوند . دقت داشته باشید که دستگاه خریداری شما این ویژگی را داته باشد . قطعا انجام این کار با دست بسیار مشکل است و هر چه زمان این چرخش های متوالی سریع تر باشد شما می توانید گوشت را بهتر چرخ کنید .

میزان گوشت بدست آمده
هر چه قدرت دستگاه بالاتر باشد ، میزان خروجی آن بیشتر خواهد بود . قطعا میزان خروجی به میزان نیاز شما بستگی دارد، برای استفاده خانگی میزان مطلوب خروجی دستگاه 4 تا 5 کیلو در دقیقه است.

در واقع این میزان خروجی از یک چرخ گوشت خانگی مناسب خواهد بود.

میزان خروجی چیزی است که به نیاز شما بستگی دارد ، اگر برای مصرف خانگی می خواهید که قطعا شاید در هفته یک بار نیاز به استفاده داشته باشید اما در مصارف صنعتی باید دقت داشته باشید که زور موتور باید بسیار زیاد باشد چرا که در مدت زمان کوتاهی خروجی بسیاری ر باید به ما بدهد .

 





:: برچسب‌ها: چرخ گوشت ،انواع چرخ گوشت ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: